Job 14 van 19


Report this listing

Solliciteren



Receptionist(e) in Brussel


Functie

Jouw verantwoordelijkheden als technisch commercieel medewerker bij onze klant:
  • Je bent verantwoordelijk voor het verwelkomen van bezoekers en het verstrekken van dagpassen indien nodig
  • Je beheert het toegangsbeheer en communiceer je met bezoekers en leveranciers, inclusief het regelen van parkeertickets in Brussel.
  • Je registreert alle bezoekers in Excel, beantwoordt telefoongesprekken en reserveert vergaderzalen en regelt de catering
  • Je beheert de inkomende briefwisseling en help je met de start van de interim
Kortom, je bent verantwoordelijk voor het soepel laten verlopen van de dagelijkse activiteiten op de receptie.

Bedrijfsinformatie
Onze klant is een betrouwbare en flexibele facilitaire partner, die als het ware een One Stop Service-principe hanteert. Bij hun kan je terecht voor schoonmaak, security, catering, receptiediensten en facility management. Met een sterk Nederlands familiebedrijf als fundering, focussen ze op continuïteit en innovatie.

Jouw profiel

Onderstaande job-vereisten kan je als receptionist(e)/ hospitality host alvast afvinken:
  • Je bent gastvrij, klantgericht en beschikt over uitstekende verbale en sociale vaardigheden
  • Je hebt aantoonbare ervaring als receptionist of hospitality host
  • Je bent woonachtig in de regio Brussel
  • Je bent bereid om fulltime aan de slag te gaan en hebt een goede kennis van Nederlands, Frans en Engels
  • Je bent zelfstandig en in staat om prioriteiten te stellen in een dynamische werkomgeving.
  • Personen informeren en doorverwijzen of begeleiden naar de gevraagde gesprekspartner, dienst of plaats
  • De toegang en verplaatsingen van personen binnen de organisatie, sites en lokalen controleren
  • Gegevens op computer raadplegen, invoeren of bijwerken (aanmaken van badges, inschrijving in registers, rapporten van telefonische oproepen, ...)
  • Personen onthalen en hun vraag identificeren
  • Telefonische oproepen aannemen
    Doorverbinden naar de gevraagde gesprekspartners
    Een boodschap noteren
  • Briefwisseling registreren, sorteren, frankeren

Aanbod

Naast een toffe job mag je volgende zaken verwachten:
  • Je werkt bij een moderne, informele werkgever waar persoonlijke ontwikkeling en ambitie voorop staan
  • Je komt terecht in een dynamische omgeving gevuld met leuke collega's die jou snel thuis laten voelen.
  • Een dynamische en aangename werkomgeving
  • Een vast contract voor onbepaalde duur
  • Opleidingen en opvolging voor persoonlijke ontwikkeling
  • Een marktconform brutosalaris, afgestemd op relevante werkervaring
  • Netto dagvergoeding per gewerkte dag
  • Hospitalisatie- en groepsverzekering bij vast contract
  • Loon: €2000- 2600 bruto

Solliciteren

AMIRA EL HADDAJI
003222105900

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht